2015. május 4., hétfő

-2,5

Az első hét elég ütősre sikerült, sikerült 2 és fél kilót ledobni indításképp. A bikram, a szentélet és persze Anna brutális kezei tehetnek minderről.

Anna igazi smasszer, az egyik kuponos oldal fogyi programjához kaptam bónuszba. Vettem ugyanis egy 10 alkalmas, mindenféle csodakütyüt bevető csomagot, amiről azt reméltem – azt hiszem, nem teljesen reménytelenül –, hogy még hatékonyabbá teszi a diéta-sport kombót. Korábban nem próbáltam ilyet, egyik drágább ugyanis, mint a másik, de most egy a pszichés határomon innen eső összegért sikerült hozzájutnom az álomajánlathoz.

Persze az én fejemben illatos rózsaszín szalonok, halkan duruzsoló jazz és pszichológusnak is beillő kozmetikus kisasszonyok képe jelent meg a fogyiszalon címszó alatt, a valóságban azonban egy gépesített, futószalagos lyukba kerültem, ahol a nők (és nagy ritkán egy-egy hiú, nulla felesleggel rendelkező férfi) mint a zsírdisznók fekszenek egymás mellett a különböző masinák kínzókamrájában. A kavitációs zsírbontás, lipolézeres kezelés, izomstimuláció, testtekercselés, cellu- és hullámmasszázs vetésforgójában pár alkalom után minden szemérem nélkül egy szál bugyiban rohangálnak a lányok az ágyak között, hogy megszabaduljanak néhány centitől fenék vagy combtájékon. Hazudnék, ha azt állítanám, nem érzem magam minden egyes alkalommal marslakónak ezen a különleges szeánszon, ahol a beszédtémák csak nagy ritkán lépnek ki a vízfogyasztás, szénhidrátmentes étrend és kávézaccos bőrradír bűvköréből. Anna, a nyers erő, cirkuszi porondmesterként cikázik a vendégek között, megdorgálja a keveset ivókat vagy a nyafkán alacsonyabb fokozatot kérőket, tanácsokat oszt, és vasmarkával kíméletlenül szétroncsolja az utolsó zsírsejteket is. Az első kezelésem után szó szerint belilult a lábam, de az idő és a rutin, mégis úgy sejtem, őt igazolja. Szót fogadok, némán szenvedek, és hálás vagyok, hogy egy lehetek a vágóállatai sorában... Pláne ameddig az ő kezében vannak a hurkáim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése