2017. március 6., hétfő

Csapó 127

A siker ugyanazon az úton található, mint a bukás, csak kicsit tovább kell menni... Hogy közhelyekkel éljek.

Hát kicsit eltévedtem. Már, ami a testi-lelki egyensúlyt illeti. 2016 kőkemény év volt, mind a magánéletben, mind szakmailag tele nem várt kihívásokkal. Ráadásul édesanyám beteg lett, és a gyógyulásáért folytatott küzdelemben odalett a (súly)kontroll. Nagyon hálás vagyok, hogy ma már megint egészséges ő is, és hogy nekem is sikerült a megpróbáltatásokat megerősődve átvészelnem.

Nagyon sok segítséget kaptam Gyenis Andrástól, aki az ország egyik, ha nem a legjobb coach-a, és akivel az alapoktól tudtam újra átgondolni és újraszervezni az életemet. Nagyon nagy munkán vagyunk túl, közel sem a végén, de mindenképpen sokkal előrébb, mint egy évvel ezelőtt.

2017 is hozta a maga feladatait, ezek közül az első és legfontosabb, hogy befejezzem a harmadik diplomámat – éppen a szakdolgozat hajrában vagyok, szorítsatok! Ami a diétát és a súlykérdést illeti, ismét sikerült ráállnom a helyes útra, és megint képes vagyok motiváltan küzdeni azért, hogy ezen a téren is elérjem az álmaimat. Rendes gyerek leszek, és most ország-világ előtt teszek egy fogadalmat, hogy rendszeresen fogom vezetni a blogot – van témám éppen elég, ígérem, le fogom írni őket, hátha másnak is hasznosak lehetnek ezek a gondolatok...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése